Veelgestelde vragen

SUPPORT
Heb je een vraag over het gebruik van RedFix of kom je er niet helemaal uit bij het registreren? Geen probleem, wij staan voor je klaar. Op deze pagina vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord? Ons supportteam zit iedere werkdag voor je klaar. Als je het contactformulier onderaan deze pagina invult, komen we binnen 24 uur bij je terug.

Q&A

  • Hoe kan ik me inschrijven bij het RedFix netwerk?

    Lid worden van ons netwerk is heel eenvoudig. Vul het online aanmeldformulier in. Je hebt hiervoor geen aanvullende documenten nodig. Hierna log je in op onze gratis app. Je kunt dan meteen aan de slag.

  • Welke kosten zijn er aan het registreren verbonden?

    Aan het registeren en het lidmaatschap zijn vanwege de exceptionele omstandigheden geen kosten verbonden. Het is 100% gratis voor alle inschrijvers, ZZP’er of Opdrachtgever. Opdrachtgevers en ZZP’ers krijgen van ons na inschrijving minimaal 365 dagen gratis en onbeperkt toegang tot het RedFix platform, ongeacht het aantal opdrachten dat wordt uitgezet of het aantal klussen dat die je vindt. En daarna? Dat zien we dan wel weer. Nu helpt RedFix met haar matching platform zoveel mogelijk ZZP’ers aan het werk te houden en opdrachtgevers aan flexibel inzetbare vakmensen zonder hoge commissies.

  • Wat voor opdrachtgevers zijn er aangesloten bij RedFix?

    De opdrachtgevers in ons netwerk zijn werkzaam in veel verschillende branches. Denk hierbij niet alleen aan land- en tuinbouw, bouw en zorg, maar ook aan logistiek en event support.

  • Waarin is RedFix anders dan andere online werkplatforms?

    Bij de meeste platforms draag je een bedrag per uur af aan het platform of heb je hoge abonnementskosten. Bij ons is dat niet zo. De zzp’er werkt rechtstreeks voor de opdrachtgever. Betalingen gaan rechtstreeks van de opdrachtgever naar de zzp’er. Daarnaast is RedFix actief in meerdere landen. Als je het wilt, kun je dus ook opdrachten in of zzp'ers uit het buitenland aannemen.

  • Hoe kan ik als bedrijf opdrachten uitzetten?

    Met ons platform kom je gemakkelijk in contact met zzp’ers. Nadat je je bedrijf aangemeld hebt, kun je zowel via desktop als via onze app inloggen. Maak je projecten aan en vul je voorkeuren in. Denk hierbij bijvoorbeeld aan voor welke periode je mensen zoekt, welke kwalificaties er nodig zijn en welk uurtarief je wilt betalen. Je zoekt de geschikte zzp’er direct op ons platform. Maar ook als je even niet achter je PC of tablet zit ontvang je automatisch een melding als we een match gevonden hebben.

  • Hoelang is mijn registratie geldig?

    Een abonnement voor opdrachtgevers duurt steeds één jaar. Na één jaar wordt je abonnement automatisch verlengd voor een nieuw jaar. Wil je dit niet? Je kunt deze automatische verlenging op elk moment uitzetten.

  • Hoe groot is de kans dat er een match gevonden wordt?

    Er zijn veel verschillende opdrachtgevers aan ons netwerk verbonden. Omdat zowel de opdrachtgevers als freelancers uit verschillende branches komen, is de kans op een match erg groot. Door de grote groei in het aantal gebruikers neemt de kans op een match alleen maar toe. Daarnaast maken wij gebruik van geavanceerde software. Als er een match gevonden wordt, kun je er dus ook echt vanuit gaan dat het een geschikte is.

  • Wat als ik in het buitenland wil werken?

    Geen probleem! Je vult je voorkeuren helemaal zelf in, ook voor de landen waarin je wilt werken. Je kunt je keuzes op ieder moment zelf aanpassen.

 


 

Jouw vraag nog niet beantwoord?

Stel jouw vraag aan onze helpdesk.

 

 

Download nu de app en ga meteen aan de slag.

Heb je de app gedownload? Dan kun je meteen een account aanmaken.